Tel: 06 241 653 79   |   Woonwinkel in Reeuwijk   |   Groot assortiment   |   Laagste prijsgarantie   |   Ook bezorging in België   |  Veilig en makkelijk betalen  |  In 3x betalen 0% rente

Veelgestelde vragen

Hieronder het antwoord op enkele veelgestelde vragen:

1. Hoe plaats ik een bestelling?

U kunt een bestelling plaatsen via onze webshop, u dient dan het gewenste product in uw winkelwagentje te leggen en de onderstaande stappen te doorlopen:

Vul uw factuurgegevens in
Selecteer de bezorg/verzendwijze
Selecteer de betaalwijze
ILees en accepteer de algemene voorwaarden
Controleer uw order
Klik op ‘Bestelling plaatsen’ 
U kunt uw bestelling ook doorgeven per telefoon: 0182-586670, of per mail: info@zittenenliggen.nl.

2. Welke betaalmogelijkheden zijn er?

U kunt online op de volgende wijze betalen:

  • Ideal
  • Paypal
  • Creditcard
  • Per bank overmaken
  • Betalen bij afhalen/afleveren
  • Klarna achteraf betalen
  • Spray Pay gespreid betalen
  • In3 in 3x betalen 0% rente

In3 – In 3 keer betalen met 0% rente
Betaal je je aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik van in3: de enige gespreid betaalmethode met 0% rente. In drie keer betaal je het aankoopbedrag zonder extra kosten. Zo koop je binnen je budget je favoriete product. Het minimale bestelbedrag is € 100,- en het maximale bestelbedrag is € 3.000,-. 
Voorafgaand aan de betaling doet in3 een supersnelle gegevenscontrole. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kan je contact opnemen met in3 of kiezen voor een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over in3? Bezoek dan: www.payin3.nl.
Hoe werkt het?
Als je kiest voor in3 betaal je het volledige bedrag in drie gelijke delen binnen 60 dagen. Op de dag van je bestelling betaal je het eerste deel via iDeal en wordt je aankoop verzonden. 30 dagen later betaal je het tweede deel en weer 30 dagen later het derde deel. Zo hoef je geen grote uitgave in één keer te doen. Je ontvangt een mailtje met begeleidend sms’je zodra je een nieuwe betaling moet doen. Wel zo makkelijk!
1. Kies & check:
Kies in3 bij het afrekenen, het systeem doet een supersnelle gegevenscontrole.
2. 1e betaling & verzending:
Je doet direct je eerste betaling en de bestelling wordt verzonden.
3. 2e & 3e betaling:
Binnen 30 dagen doe je de tweede betaling en binnen 60 dagen doe je de derde betaling.

 

Als u uw bestelling per telefoon of per mail heeft gedaan, dan heeft u de keuze uit de volgende betaalwijzen:

  • Per bank overmaken
  • Betalen bij bezorging/afhalen (mobiele pin aanwezig)
  • Paypal

3. Wat zijn de verzend- en bezorgkosten?

Nederland

Alle meubelen worden door onze eigen bezorgservice afgeleverd. Hiervoor hanteren wij een bijdrage afhankelijk van het aantal kilometers gerekend van Gouda tot uw woonplaats. De bezorgkosten voor meubels worden als volgt berekend:

  • Van 0 t/m 25 kilometer € 20,00 
  • Van 25 t/m 75 kilometer € 40,00
  • Van 75 t/m 125 kilometer € 60,00
  • Van 125 t/m 200 kilometer € 80,00

Woont u binnen Gouda dan is bezorgen gratis. 

Accessoires en sommige kleinmeubelen kunnen per pakketpost verzonden worden. Wij hanteren de tarieven van PostNL:

  • 0-10 kg € 5,- (mits niet hoger/langer dan 100 cm)
  • 10-30 kg € 10,-

Wij bezorgen de meubel(s) tot op de begane grond. Mocht u op een verdieping wonen met lift, houdt er dan rekening mee dat het meubel in deze lift moet passen. Is er geen lift aanwezig, laat ons dit dan vooraf weten, dan kunnen wij met u overleggen wat de mogelijkheden zijn m.b.t. het huren van een verhuislift.

Woont u in Gouda, dan rekenen wij geen bezorgkosten.

De bezorgkosten zijn als volgt ingedeeld:

  • Van 0 t/m 25 kilometer € 20,00
  • Van 25 t/m 75 kilometer € 40,00
  • Van 75 t/m 125 kilometer € 60,00
  • Van 125 t/m 200 kilometer € 80,00

De bovenstaande bezorgkosten worden na uw bestelling extern (als extra) berekend en bij aflevering contant, of per pin aan de chauffeur betaald.

U kunt de goederen na bestelling uiteraard ook bij onze winkel afhalen.

België

Voor verzending bezorging naar België gelden eveneens bovenstaande bezorgkosten. Het is ook mogelijk bepaalde meubelen via de pakketservice DPD te verzenden, de kosten hiervoor variëren van € 15,- tot € 50,-

4. Wat is mijn bedenktijd?

Na levering van het product heeft u de mogelijkheid de aankoop te ontbinden gedurende 14 dagen. U dient het product dan in originele staat en verpakking aan ons te retourneren. Zie voor meer informatie artikel 6 van onze Algemene Voorwaarden.

Let op: voor maatproducten, dit zijn producten welke speciaal voor u besteld en gemaakt worden in de door u gewenste kleur, maat, of materiaal, gelden andere voorwaarden m.b.t. uw herroepingsrecht. Zie voor meer informatie artikel 6 en 7 van onze Algemene Voorwaarden.

5. Wat is de levertijd?

Na ontvangst van uw bestelling nemen wij binnen enkele dagen contact met u op over de te verwachten levertijd. Deze varieert per product.

6. Mijn product heeft een defect, wat te doen?

Voor de snelste afhandeling bel naar het telefoonnummer: 0182-586670. U kunt ook een mail sturen naar verkoop@zittenenliggen.nl met daarin een omschrijving van het defect, eventueel onderbouwd met foto’s. Wij nemen dan binnen enkele dagen contact met u op over de mogelijkheden om het defect op te lossen.

7. Hoe kan ik mijn product retourneren?

Na levering van het product heeft u de mogelijkheid de aankoop binnen 14 dagen te retourneren. Wij verzoeken u vriendelijk de retournering vooraf bij ons te melden via het mailadres verkoop@zittenenliggen.nl. U dient het product daarna in originele staat en (indien mogelijk) in de originele verpakking aan ons te retourneren. Zie voor meer informatie artikel 6 van onze Algemene Voorwaarden.

8. Wat is jullie bankrekeningnummer?

Ons bankrekeningnummer is NL79RABO0150870493 t.n.v. Zitten en Liggen te Gouda. Ons Bic is RABONL2U

Scroll naar top