Showroom geopend: Dinsdag t\m Zaterdag van 10:00 - 17:00 - Zondag geopend van 10:00 - 15:00

Veelgestelde vragen

1. Hoe plaats ik een bestelling?

U kunt een bestelling plaatsen via onze webshop, u dient dan het gewenste product in uw winkelwagentje te leggen en de onderstaande stappen te doorlopen:

Vul uw factuurgegevens in
Selecteer de bezorg/verzendwijze
Selecteer de betaalwijze
Lees en accepteer de algemene voorwaarden
Controleer uw order
Klik op ‘Bestelling plaatsen’
U kunt uw bestelling ook doorgeven per telefoon: 0182 718 001 , of per mail: info@zittenenliggen.nl

2. Welke betaalmogelijkheden zijn er?

U kunt online op de volgende wijze betalen:

  • Ideal
  • Paypal
  • Creditcard
  • Per bank overmaken
  • Klarna achteraf betalen na levering.
  • In3 in 3x betalen 0% rente
  • Bancontact
  • Belfius Direct Net
  • KBC/CBC Betaalknop
  • ING Home’Pay
  • Contant kan alleen vooraf in de showroom.
  • Pin bij aflevering. Neem contact op met ons kantoor om uw order handmatig in ons systeem te zetten.


In3 – In 3 keer betalen met 0% rente
Betaalt u uw aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik van in3: de enige gespreid betaalmethode met 0% rente. In drie keer betaalt u het aankoopbedrag zonder extra kosten. Zo koopt u binnen uw budget uw favoriete product. Het minimale bestelbedrag is € 100,- en het maximale bestelbedrag is € 3.000,-. Wilt u meer informatie over in3? Bezoek dan: www.payin3.nl.

Hoe werkt het?
Als u kiest voor in3 betaalt u het volledige bedrag in drie gelijke delen binnen 60 dagen. Op de dag van uw bestelling betaalt u het eerste deel via iDeal en wordt uw aankoop verzonden. 30 dagen later betaalt u het tweede deel en weer 30 dagen later het derde deel.

1. Kies & check:
Kies in3 bij het afrekenen, het systeem doet een supersnelle gegevenscontrole.

2. 1e betaling & verzending
U doet direct uw eerste betaling en de bestelling wordt verzonden.

3. 2e & 3e betaling:
Binnen 30 dagen doet u de tweede betaling en binnen 60 dagen doet u de derde betaling.

Als u uw bestelling per telefoon of per mail heeft gedaan, dan heeft u de keuze uit de volgende betaalwijzen:

  • Per bank overmaken
  • Paypal

3. Wat zijn de verzend- en bezorgkosten?

De bezorgkosten worden in Nederland als volgt berekend:

Gratis verzenden op alle producten tot de eerste drempel.

Extra verzendoptie’s:

Bezorging in huis in de gewenste kamer € 49,-
Montage  / Volledig binnen / Karton mee € 79,-
Indien nodig,  kosten verhuislift € 200,-


De bezorgkosten worden in België als volgt berekend:

Klein verzenden € 15-
Tot de drempel € 79,-
Montage  / Volledig binnen / Karton mee € 119,-
Extra kosten verhuislift € 225,-

Wij leveren door heel Nederland en België behalve op de Waddeneilanden. Als u op de Waddeneilanden woont kunnen wij het niet zelf komen leveren. U kunt contact met ons opnemen voor een mogelijke oplossing

4. Wat is mijn bedenktijd?

Na levering van het product heeft u de mogelijkheid de aankoop te ontbinden gedurende 14 dagen. U dient het product dan in originele staat en verpakking aan ons te retourneren. Zie voor meer informatie artikel 6 van onze Algemene Voorwaarden.

Let op: voor maatproducten, dit zijn producten welke speciaal voor u besteld en gemaakt worden in de door u gewenste kleur, maat, of materiaal, gelden andere voorwaarden m.b.t. uw herroepingsrecht. Zie voor meer informatie artikel 6 en 7 van onze Algemene Voorwaarden.

5. Wat is de levertijd?

Wij geven dit per product aan op onze website, mocht het er niet bij staan neem dan contact  op over de te verwachten levertijd. Deze varieert per product.

6. Mijn product heeft een defect, wat te doen?

Voor de snelste afhandeling bel naar het telefoonnummer: 0182 718 001. U kunt ook een mail sturen naar info@zittenenliggen.nl met daarin een omschrijving van het defect, eventueel onderbouwd met foto’s. Wij nemen dan binnen enkele dagen contact met u op over de mogelijkheden om het defect op te lossen.

7. Hoe kan ik mijn product retourneren?

Na levering van het product heeft u de mogelijkheid de aankoop binnen 14 dagen te retourneren. Wij verzoeken u vriendelijk de retournering vooraf bij ons te melden via het mailadres info@zittenenliggen.nl. U dient het product daarna in originele staat en (indien mogelijk) in de originele verpakking aan ons te retourneren. Zie voor meer informatie artikel 6 van onze Algemene Voorwaarden.

8. Wat krijgt u terug?

U krijgt het volledige aankoopbedrag terug. Let op: de retourkosten zijn wel voor eigen rekening en worden niet door ons vergoed.

9. Waar ontvang ik het teruggestorte bedrag?

Wij storten het bedrag op dezelfde manier terug zoals u heeft afgerekend. Lukt dit niet? Dan nemen we contact met u op.

10. Kosten voor het retour sturen

De kosten voor de retourzending zijn voor uw eigen rekening. Stuurt u een product terug omdat deze beschadigd of verkeerd geleverd is? Neem dan eerst contact met ons op.

11. Wat is jullie bankrekeningnummer?

Ons bankrekeningnummer is NL79RABO0150870493 t.n.v. Zitten en Liggen te Reeuwijk. Ons Bic is RABONL2U