Beste
Wij betreuren het u te moeten informeren dat Zitten & Liggen helaas genoodzaakt is haar deuren te sluiten vanwege aanhoudende problemen. Dit is een moeilijke beslissing geweest, maar ondanks onze inspanningen is het niet mogelijk gebleken om de onderneming voort te zetten.
We begrijpen dat deze situatie voor u als klant zeer teleurstellend is, zeker als u recent een bestelling bij ons heeft geplaatst. Helaas zijn wij, door deze financiële omstandigheden, niet meer in staat om bestellingen te leveren. Wij willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat dit voor u veroorzaakt.
Onze prioriteit is nu om, samen met onze adviseurs, te zoeken naar een maximale oplossing in het kader van de financiële afwikkeling. Hoewel we geen leveringen meer kunnen garanderen, kunt u erop vertrouwen dat we ons uiterste best zullen doen om u zo goed mogelijk te informeren en te ondersteunen in dit proces.
We doen ons best om u zo snel mogelijk van een antwoord te voorzien.
Wij hopen op uw begrip in deze moeilijke tijd en danken u voor het vertrouwen dat u in Zitten & Liggen heeft gesteld.